søndag den 20. maj 2012

Der mangler stadig p-pladser på Køgevej



Susanne Rald skriver følgende i et læserbrev i Roskilde Avis:

Der mangler stadig p-pladser på Køgevej

Jeg læser i Roskilde Avis, at der måske skal bygges en toetagers Burger King på den grund, der ligger på hjørnet af Køgevej, med det grimme grimme hus, som nu i snart jeg ved ikke, hvor lang tid har ligget der, uden der er gjort noget fra Roskilde Kommunes side.
Jeg mener, der kunne ikke bygges en Rema 1000 på grund af, som det er oplyst, manglende parkeringsmuligheder, men jeg mener, er det ikke samme problem med en Burger restaurant som et supermarked.?
Eller er det fordi, som man hører rundt om i byen, det er de handlende i bymidten, der styrer hvilke forretninger, som må åbne i Roskilde. Eller er dette også en udløber af den store satsning der hedder Musicon?
Og for øvrigt mener jeg også at have hørt grunden er godt forurenet. Og Aldi på Sønder Ringvej måtte jo heller ikke udvide på grund at taget der ikke ville passe ind.
Susanne Rald
Ringparken 36 1 th
Roskilde.
Publiceret: 18. Maj 2012 00:12

Læs læserbrevet i Roskilde Avis

Ingen kommentarer:

Send en kommentar