fredag den 20. april 2012

Forundring over Boligselskabet Sjælland og Bestyrelsen

Jeg undres over Boligselskabet Sjælland og Bestyrelsen.
20. april 2012

Jeg undres over Boligselskabet Sjælland og Bestyrelsen. Vi beboere skal med jeg ved ikke hvilken magt have trukket denne plan ned over hovedet, hvor der vil ske store ændringer i det dejlige område jeg bor i og har boet i nu 26 år med stor tilfredshed.

Det er på tale at sammenlægge små to værelses lejligheder og bl.a. gøre nogle af de 4 værelses lejligheder større. Dette skal ske ved at der skal laves badeværelse så store som jeg ved ikke hvad, samt det skal sammenlægges stue/køkken til samtalekøkken.
Der er ingen tvivl om vi trænger til en stor udvendig renovering, men ikke indenfor. Det er ikke muligt iflg. Ringparkens bestyrelse at opnå en urafstemning. Det vil sige, hvis der møder 2 personer der vil stemme ja, den. 6. juni så bliver det sådan
Gad vide hvad de er bange for..

Og når man skriver til Boligselskabet/ringparkens bestyrelse kommer der ikke noget svar retur. Fra Boligselskabet får man den besked at mailen kan ikke modtages, men jeg modtager da fint alle andre mail.

Hvis denne plan gennemføres er der mange der ikke har råd til at bo her, og der kan heller ikke gives svar på, hvordan det skal foregå med udvælgelsen af hvem der skal tilbage, og hvem der skal ud et andet sted.

Hørte også at garagerne i Ringparken skal ekspropriteres af Roskilde Kommune som vil lave en cykelsti til Musicon.

Og iflg. Roskilde kommune er der henstillet til Boligselskab Sjælland at der bibeholdes små og billige lejligheder.

Susanne Rald
Ringparken 361th Roskilde.

Læs også: Roskilde Kommune vil bevare de små, billige boliger
Søndagsavisen: Flere mister lejligheden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar