mandag den 1. november 2021

Kommentarer til mail fra Driftschef KENNETH DIETZ 1. november 2021

Kommentarer til mail fra Driftschef KENNETH DIETZ.

MAIL FRA DRIFTSCHEF KENNETH DIETZ


Hej Karsten

Tak for din henvendelse.

Jeg skal beklage at referatet blev offentliggjort lidt for sent i forhold til tidsfristen på de 4 uger.

»Lidt for sent« - Det er under ALLE OMSTÆNDIGHEDER ALT FOR SENT!!!

Der sad tre personer fra ejendomskontoret på Københavnsvej:
Dirigenten Thomas Kofod. - Kenneth Dietz og referent Sofie Sørensen.

Sofie Sørensen skrev referatet undervejs på mødet.

»Vedr. forslag der ikke kunne behandles, så var vi begge til stede på mødet og alle forslag blev behandlet.«

Jeg (Karsten Krabbe) var OGSÅ til stede under hele mødet!

Erik Thomsen sagde på mødet, at regnskabet skulle være sendt ud sammen med indkaldelsen.
- Og det mener jeg Thomsen har ret i!
Det er vedtaget på et afdelingsmøde for nogle år siden!

På mødet lovede Mette Munk Sennov, at regnskabet for beboerhuset ville blive lagt ud på Ringparkens side (bosj_dk/ringparken)

Det er da ikke sket!!! (1. november 2021)

Kenneth Dietz: »Det er rigtigt at der var en forslagsstiller der ikke var til stede , og derved ikke kunne motiverer signe forslag, men forslagne blev behandlet.«

Det er da heller ikke rigtigt.
Dirigenten Thomas Kofod afviste mit forslag (Karsten Krabbe) om, at der skulle være rygeforbud uden for beboerhuset og i flisehaven.

Hvordan kan en dirigent "bare" på egen hånd afvise et forslag fra en beboer (nemlig mig, Karsten Krabbe).
Det har han han da slet ikke kompetence til!!!

Kenneth Dietz: »Hvis du har indsigelser mod referatet så tag dem med på næste afdelingsmøde.«
Har du drukket, Kenneth Dietz???

Kenneth Dietz: »Jeg gør ikke mere herfra.«

Hvordan kan du være områdeleder UDEN at kende boligselskabets regler?? 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar