lørdag den 20. august 2016

Hvad koster en advokat? Og var han pengene værd? | Bloggen »Bevar Ringparken« Lørdag d. 20. august 2016

Hvad koster en advokat? Og var han pengene værd? Af Karsten A. Krabbe, Udgivet. Lørdag d. 20. august 2016 Ved beboermødet d, 13. marts 2016 var advokat Rolf Ledertoug fra Advodan i Taastrup dirigent.
Da jeg ikke selv var til stede på mødet, kan jeg ikke udtale mig om, hvordan han løste opgaven. Men jeg forstår ikke, at en advokat kan skrive under på det "referat" der ligger fra mødet.
Det opfylder da vist ikke ganske almindelige krav til et referat!
Beboerne må da vide, hvad det er, der er stemt om!
Se også "Eventuelt"! Hverken denne eller det der stod i dagsordenen hører hjemme under Eventuelt!
Og så ved jeg af egen erfaring, at afdelingsbestyrelsen IKKE svarer, når man sender en mail til dem!
For at vende tilbage til spørgsmålene: Hvad koster en advokat og Var han pengene værd, så må svaret være NEJ!
Det er ikke nødvendigt at logge ind!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar