onsdag den 21. marts 2012

Arrogance i Boligselskabet


Arrogance i boligselskabet
Læserbrev i Roskilde Avis 14. december 2011
Hej Mage til arrogance skal man da lede længe efter, håber jeg.
Nu har jer flere gange skrevet til Boligselskab Sjælland, formanden for bestyrelsen i Ringparken samt bestyrelsen angående den omtalte renovering, der tænkes påbegyndt i 2013. Intet svar har jeg fået.
Den 07-12-2011 ringede jeg til Boligselskabet og bad om, at direktør Bo Jørgensen skulle kontakte mig, men jeg har intet hørt. Og jeg undres.
Er det ikke sådan, at ved store opgaver renovering mm skal dette i udbud.
Hjemme i Ringparken er der pt. opstilling af legeredskaber i gang, men der har intet være oplyst angående udlicitering. Det samme gør sig gældende med den kæmpe renovering, der måske(helst ikke) skal igang.
Jeg gad vide, hvorfor der ikke til os beboere er meldt ud om evt. genhusning. Den skal ske til den nuværende leje, og det er Boligselskabet, der skal betale for og sørge for flytningen frem og måske tilbage.
Intet er heller meldt ud om, hvordan Boligselskabet har tænkt sig at forholde sig til, at der tales om godt 525 lejemål, som skal genhuses.
Sidst men ikke mindst skal der nu holdes et møde 14-12-2011 på Scandic Hotel i Roskilde. Det var det møde en lille skare af de beboer der var til møde den 25-10-2011 skulle have været til den 29-11-2011.
Jeg frygter, det kun er en ting, der skal ske:
Det er ud med de gamle og ind med de unge. Den tale om, at det skal være attraktivt at bo i Ringparken.
Ja jeg spørger bare. Der er op til 30 års ventetid, men den ventetid kan man jo komme af med ved at smide os gamle ud og få unge mennesker ind.
Ja, har stadig ikke fået svar på, hvordan det kan påtænkes at gå i gang i 2013, når vi ikke endnu har stemt. og der først skal/skulle optages lån.???
Altså man kan da ikke bestille et arbejde, der ikke endnu er godkendt..

Susanne Rald
Ringparken 36 1th Roskilde.

Link til læserbrevet i Roskilde Avis: Arrogance i Boligselskabet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar